top of page

VALTER TRAIL-DAS IST VALTER

Grabljive njive, 25.01.2025.

VALTER TRAIL-DAS IST VALTER

Grabljive Njive, 25.01.2025.

 

Osnovne informacije o utrci

 

Valter Trail-Das ist Valter je trail utrka koja ujedinjuje hrabre i odvažne trkače svih zemalja, koji se ne boje istrčati iz zone komfora i pomjeriti svoje granice.

Utrka se organizuje na ruti jedne od najslavnijih epizoda iz perioda narodno-oslobodilačke borbe naroda ovih prostora, jedinstvene operacija te vrste u svijetu - ruti Igmanskog marša, zbog čega je i uvršten u program obilježavanja ovog značajnog jubileja.

Sudjelovanjem na utrci trčat ćete stazom kojom su borci Prve proleterske brigade NOV, početkom 1942. godine, u surovim zimskim uvjetima na temperaturi od minus 32°C, preko Motke i Grabljivih njiva s Romanije prešli na oslobođene teritorije.

Svi koji prihvate Valter izazov, trčat će po šumama, gorama i kroz nabujali potok. Testirajući svoje granice, daleko van zone komfora, pominjati će familiju organizatoru i prolijevati znoj, ali će zato dolaskom na cilj u mokrim i blatnjavim patikama, izvojevati spomenicu Skojevke i Proletera istinskog trail trkača.

 

Das Ist Valter!!!

 

 

Ime utrke: Valter Trail

 

Organizator: Planinarsko društvo Skakavac

 

Kontakt organizatora:

 

telefon: +38761975036

 

e-mail: info@pdskakavac.ba

 

Datum: Subota 25.01.2025.

 

Područje: Sarajevski Ozren, Motka, Grabljive njive, Jošančki potok, Crni vrh, staza Igmanskog marša, Bosna i Hercegovina

 

Staza: Dužine 13.55 kilometara, 687 metara uzbrdice, 673 metara nizbrdice

 

Start utrke: 25.01.2021. Grabljive njive, ( Lovački dom Lane) - 10.00 sati.

 

Trajanje utrke: 3 sata.

 

Cilj utrke: Grabljive njive ( Lovački dom Lane).

 

Nagrade: Nagrade sponzora i organizatora.

 

 

Potvrda prijava, podjela instrukcija za trku, startnih paketa i pregled opreme:

Petak: 24. 01. 2025., od 17.00 do 21.00, Pub Asterix, Vogošća.

Subota 25.01. 2025., na mjestu starta do sat prije same utrke.

 

Svi takmičari dužni su pročitati i pridržavati se pravilnika Valter Trail – Das ist Valter, koji možete naći na ovoj stranici.

 

 

Prijave i startnina:

Prijave za utrku: isključivo online na web stranici; https://stotinka.hr/hrv/utrka/6755

 

Krajnji datum za online prijave: 10.01.2025.(petak), do 23.59 sati.

Nakon tog datuma moguće su prijave putem kontakt mail-a ili telefona organizatora, ali ne

garantujemo da ćete dobiti službenu majicu trke, pa vas zato molimo da se prijavite na vrijeme.

 

 

Startnina:

Startnina za utrku iznosi: 50.00BAM, 26.00€

 

Uplata startnine se vrši:

Na žiro račun društva kod broj: 3387202234663014, UniCredit Bank

Na devizni račun za uplate iz inostranstva broj: IBAN:BA393387304839057622 SWIFT:UNCRBA22 UniCredit Bank,

U prostorijama društva u punom iznosu.

 

Plaćanja startnine su oslobođeni pobjednici utrke Valter Trail 2023. : Sara Skomorac i Džemal Jašarević.

 

Takmičare koji pošalju prijavu a ne uplate startninu do 10.01.2025., godine, smatrat ćemo odustalima od utrke.

 

Takmičari koji odustanu do 10.01.2025., dobit će povrat pola startnine ili mogu prebaciti istu za Valter Trail 2026.

 

Takmičari koji odustanu nakon 10.01.2025., godine, neće dobiti povrat startnine, ali mogu preuzeti startni paket i bon za obrok.

 

 

 

Pravilnik

 

1. ORGANIZACIJA

 

Planinarsko društvo Skakavac Sarajevo organizuje utrku Valter Trail - Das Ist Valter, djelomično samostalnu planinsku utrku u prirodnom okruženju.

 

 

2. OPĆE INFORMACIJE

 

Valter Trail je utrka koja se odvija uz bosanskohercegovačke puteve na stazi dužine 13.55 kilometra sa 687 metara uzbrdice i 673 metara nizbrdice. Utrka počinje u subotu, 25. 01. 2025. godine u 10:00, Grabljive njive, Vogošća.

Maksimalno trajanje utrke: 3 sata.

 

 

3. USLOVI ZA SUDJELOVANJE

 

  • Biti potpuno svjestan dužine i specifičnosti događaja i perfektno spreman za isti.

  • Da se prije trke steče sposobnost za samostalnost na planini što omogućuje upravljanje problema uzrokovanih ovom vrstom staze:

  • Znati se suočiti, bez vanjske pomoći, sa klimatskim uslovima koji mogu postati teški za podnijeti zbog mikroklimatskih uslova (veče, vjetar, hladnoća, magla, kiša ili snijeg);

  • Znati kako upravljati, čak i ako se nađe izoliran, fizičkim ili mentalnim problemima koji proizlaze iz visokog umora, probavnih problema, mišićne ili zglobne boli, manje bolesti i drugo;

  • Biti svjestan da nije uloga organizacije da pomaže trkaču da prevlada te probleme i da za takvu aktivnost u prirodi sigurnost ovisi o sposobnosti trkača da se prilagodi problemima koji se susreću ili predviđaju;

  • Utrka je otvorene svima, muškarcima ili ženama, rođenim 2007. ili prije, članovima kluba ili ne;

  • Sudionici rođeni između 2007. i 2008. godine mogu sudjelovati samo ako imaju pristanak roditelja;

  • Svaki trkač izjavljuje svoje poznavanje i prihvata postojeće propise i slaže se da ih prihvati bez rezerve i promoviše etički pravilnik o događaju dostupan na: https://www.pdskakavac.ba/valter-trail

 

 

4. POLUAUTONOMIJA

 

Pojedinačni princip trkača u poluautonomiji je pravilo.

Poluautonomija se definiše kao sposobnost da se bude samostalan između cilja, starta i okrepe, ne samo po pitanju hrane, već i odjeće i sigurnosti, prilikom prilagođavanja naročito problemima koji su naišli ili predviđeni (loše vrijeme, fizički problemi, povrede …)

 

Ovaj princip je impliciran u sljedećim pravilima:

  1. Svaki trkač mora imati svu svoju obaveznu opremu sa sobom u toku utrke (pogledati paragraf OPREME). Nosi opremu u paketu predstavljenoj na trkačkoj grupi i ne smije se mijenjati tokom utrke. U bilo kom trenutku tokom utrke, kontrolori mogu verifikovati torbu i njen sadržaj. Trkač je dužan prihvatiti ove kontrole na prijateljski način, uz rizik od isključenja sa utrke.

  2. Okrepna stanica je snadbjevena hranom i napicima za konzumiranje na licu mjesta. Samo obična voda (isključujući druge napitke) je namijenjena za bocu ili dopunjavanje vrećica. Svaki trkač mora biti siguran da nakon napuštanja okrepe, ima količinu vode i hrane koja je neophodna da dođe do cilja.

  3. Lična pomoć se toleriše samo na tački osvježenja, u zoni koja je posebno rezervisana za ovu svrhu i uz saglasnost voditelja stanice. Ovu pomoć može osigurati samo jedna osoba, bez specifične opreme osim jedne vreće zapremine od najviše 30 litara. Ostatak osvježavanja je strogo rezervisan za trkače.

  4. Zabranjeno je da bude praćen ili se slaže da bude praćen tokom cijelog ili bilo kojeg dijela utrke od strane osobe koja nije prijavljena, van tolerancijskih zona naznačenih u blizini osvježavajućih mjesta.

 

 

5. PRIHVATANJE PROPISA I ETIKE UTRKE

 

Učestvovanje u utrci Valter Trail podrazumijeva prihvatanje postojećih propisa i etike trke koji su dostupni na: https://www.pdskakavac.ba/valter-trail/

 

 

6.PRIJAVA

 

Procedura prijave

  • Pobjednici Valter Trail 2023. su oslobođeni plaćanja startnine.

  • Plaćanje startnine: Do 10.01.2025.

  • Startnina iznosi: 50.00KM, 26.00€

 

Startnina uključuje sljedeće:

  • Startni broj;

  • Planinski spasilački tim u slučaju povrede;

  • Pomoć i osvježenja tokom utrke;

  • Trkački paket;

  • Hrana i piće po dolasku;

  • Finišerska medalja.

 

Procedura plaćanja:

  • Startnina može biti uplaćena putem žiro računa društva, deviznog računa društva ili u prostorijama PD Skakavac.

 

Maksimalan broj učesnika

  • Maksimalan broj učesnika za utrku je 300 trkača.

 

 

Odustajanje

 

Ako takmičar želi da otkaže svoju prijavu, poništenje mora biti obaviješteno putem e-maila na: info@pdskakavac.ba

 

Procedura nadoknade:

  • Poništenje do 10.01 2025. godine: 50% nadoknade (ili prebaciti u potpunom iznosu za Valter Trail

2026.).

  • Poništenje nakon 10.01 2025. godine: Bez nadoknade.

  • Razmjena startnih brojeva je zabranjena. Startnina se ne može prebaciti drugoj osobi.

  • Ako utrka bude otkazana zbog okolnosti koje su van naše kontrole do 15 dana prije trke, organizacija zadržava pravo da povrati 50% naknade za prijem. Ovaj procenat je izračunat da omogući organizaciji da pokrije dio nastalih troškova.

  • Ukoliko utrka bude poništena ili prekinuta zbog klimatskih razloga, ili iz bilo kojeg drugog razloga van naše kontrole, neće biti vraćene naknade za registraciju.

 

 

Otkazivanje registracije u slučaju povrede:

 

U slučaju nehronostro-artikularne ili mišićne povrede trkača, jedinstveno u ovoj situaciji, nanesene nakon registracije i ne može se potpuno izliječiti do dana trke, organizacija preporučuje da povrijeđeni trkač ne preuzme nepotreban rizik i otkaže svoju registraciju za tekuću godinu i istovremeno podnese zahtjev za učešće u budućoj trci.

 

Svaki zahtjev za odlaganje mora doći do nas, uz kompletan medicinski izvještaj (detaljni izveštaj o povredi i rezultati rendgenskog pregleda koji potvrđuju dijagnozu) najkasnije do 10.01.2025. Svaki nepotpuni izvještaj će biti odbijen.

Zahtjevi će biti obrađeni najkasnije do 20.01.2025. Medicinski savjetnik će presuditi slučaj i njegova odluka je konačna.

Ako je mišljenje medicinskog savjetnika povoljno, trkač će imati koristi od prioritetne registracije za istu trku u budućnosti.

 

7. OBAVEZNA OPREMA

 

Obavezno je da sportisti sa sobom imaju sljedeću opremu tokom cijelog trajanja utrke:

  • osnovni komplet za prvu pomoć (flasteri, par sterilnih gaza, obloge, zavoji)

  • spremnik za vodu ili boce koje sadrže najmanje 0,5 litar tečnosti;

  • startni broj vidljiv za punu dužinu utrke;

  • astrofolija

  • zviždaljka;

  • čaša za piće (u prostorijama za osvježavanje ne mogu se kupiti);

  • mobilni telefon je uključen, ali se čuva u nečujnom režimu;

  • odgovarajuća obuća.

Obaveznu opremu trkač može nositi na sebi ili je držati u ruksaku.

 

Obavezna oprema će se provjeravati tokom dolaska na cilj, a nasumične provjere će se vršiti na stazi tokom trke.

 

Preporučljivo je nositi sljedeću opremu:

  • vjetrovka u slučaju loših vremenskih uslova u višim predjelima;

  • majicu dugih rukava;

  • kačket, kapa ili bandanna;

  • energetske pločice;

  • mala količina novca za moguću kupovinu hrane u planinskim skloništima i/ili prodavnicama u selima;

  • elastični zavoji.

 

Upotreba štapova je dozvoljena. Ukoliko se takmičar odluči da ih koristi, o istima mora voditi računa od početka do kraja utrke. Takmičar mora nositi štapove na takav način da ne predstavlja nikakvu opasnost za druge trkače

 

 

8. STARTNI BROJEVI

 

Svaki startni broj se individualno predaje svakom trkaču na osnovu:

  • fotografskog identiteta,

  • trkačkog paketa i sve vaše obavezne opreme

 

Startni broj se mora nositi na grudima ili stomaku i mora biti trajno i potpuno vidljiv tokom čitave utrke. Stoga mora biti postavljen iznad odjeće. Ime i logo sponzora ne smiju se mijenjati ni sakrivati.

 

Startni broj omogućava da koristite prevoz, okrepe na utrci, kao i ostale resurse organizatora koji se nalaze na cilju utrke. Osim u slučaju odbijanja da se pridržavate odluke organizatora, startni broj nikada nije povučen, ali je deaktiviran u slučaju odustajanja.

 

Startni brojevi i paketi će biti podijeljeni u Vogošći u sljedećem periodu:

  • Petak 24.01.2025. godine od 17.00 do 21.00, Pub Asterix.

  • Subota 25.01.2025. godine, na startu sat vremana prije početka utrke.

 

 

09. REZERVNE TORBE

 

Svaki takmičar dobija sa svojim startnim brojem i torbu za lične stvari/opremu. Jednom kada je popunjena njegovim stvarima i zatvorena, torba se može odložiti neposredno prije početka na određenom mjestu i čuva se od 25.02.2025.

 

Torbe se vraćaju ili takmičaru ili njegovoj pratnji, jedino uz pokaz startnog broja. Torbe moraju biti preuzete po završetku utrke.

 

Organizatori definitivno neće slati torbe na kućne adrese takmičara. Torbe koje nisu preuzete do ovog roka bit će uništene iz higijenskih razloga.

 

Samo vrećice koje je obezbijedila organizacija će biti čuvane na startu/cilju. Štapovi se ne mogu odlagati unutar ovih vrećica.

 

Bilo koja pritužba u vezi sadržaja prilikom dolaska nije prihvatljiva. Preporučuje se da ne stavljaju vrijedne stvari u torbe

 

 

10. START UTRKE

 

Utrka počinje u subotu, 25.01.2025. godine u 10:00, trkači koji su 24.01.2025. godine preuzeli startne brojeve obavezni da budu minimalno pola sata ranije na lokaciji lovačkog doma Lane, Grabljive njive, Vogošća. Dok trkači koji preuzimaju startne brojeve na startu dužni obavezni su da budu minimalno sat ranije na ovoj lokaciji prije početka utrke.

 

Maksimalno trajanje utrke: 3 sata.

 

 

11. RUTA

 

Kilometri nisu označeni. Takmičari se stoga striktno pridržavaju markirane rute i izbjegavaju uzimanje prečica ili sječenja dijelova rute. Svaki odlazak sa službene staze, osim što podrazumijeva diskvalifikaciju, biće lični rizik takmičara.

 

 

12. SIGURNOST I KONTROLNE TAČKE

 

Punktovi za prvu pomoć pozicionirani su na različitim mjestima na ruti staze. Ovi punktovi su u radijskoj ili telefonskoj vezi sa glavnim štabom. Tim za medicinsku kontrolu je prisutan tokom cjelog trajanja događaja u kontrolnom štabu utrke.

 

Spasilačka mjesta imaju za cilj pružanje pomoći svima koji su u opasnosti sa dostupnim sredstvima koje je obezbijedio organizator.

 

Ako izgleda kao da je trkač u tegobi ili ozbiljno povrijeđen Vaša obaveza je da pozovete pomoć:

  • lično odite do tačke prve pomoći,

  • nazovite kontrolera staze,

  • pitajte drugog trkača da obavijesti članove prve pomoći.

 

Suštinski je da svaki trkač pomogne bilo kome ko je u opasnosti i obavijesti tačku prve pomoći.

 

Ne zaboravite, zbog problema koji se odnose na životnu sredinu i vrstu događaja, prva pomoć će se možda morati čekati duže od očekivanog. Zbog toga vaša sigurnost zavisi od kvaliteta materijala koje imate u svom ruksaku.

 

Trkač koji pozove doktora ili spasitelja podnosi sebe upravi i obavezuje se da prihvati odluke interventnog tima. Od trenutka kada zdravlje trkača zahtijeva tretman putem intravenskog kapanja, trkač će obavezno biti isključen iz trke.

 

Članovi prve pomoći i doktori imaju pravo:

  • Isključiti iz trke (poništenjem startnog broja) sve takmičare koji se smatraju nesposobnim da nastave sa utrkom,

  • evakuisati na bilo koji način trkača za kojeg se smatra da je u opasnosti,

  • hospitalizirati bilo koje trkače čije zdravstveno stanje to zahtjeva.

 

Izbor sredstava za evakuaciju i bolnice je odluka zvaničnika prve pomoći i doktora.

 

Troškovi koji nastaju usljed hitne pomoći ili evakuacije, plaća osoba koja je spašena, a koja je također odgovorna za sve troškove koji se odnose na njihov povratak sa područja do mjesta gdje su spašeni. Jedina alternativa je da trkač sastavi i predloži dosije njegovom osobnom osiguranju u datom roku.

 

Ako je iz bilo kog razloga nemoguće stupiti u kontakt sa štabom utrke, možete pozvati službe za spasavanje direktno na brojeve koji su navedeni na BIB-u.

 

Svaki trkač mora ostati na označenom putu. Svaki trkač koji dobrovoljno napušta označenu stazu više nije u nadležnosti organizacije.

 

 

13. KONTROLA I OKREPNA STANICA

 

KONTROLA

 

Kontrola se vrši pri dolasku na okrepnu stanicu.

 

Neočekivana kontrolna mjesta postavljaju se na mjestima koja nisu za spasavanje i osvježenje. Njihovu poziciju organizacija nije saopštila.

 

Samo trkači koji imaju vidljiv i propisno kontrolisani startni broj imaju pristup okrepnoj stanici.

 

Obrok nakon trke se služi na cilju u lovačkom domu Lane, Grabljive njive, Vogošća.

 

Da bi se izbjeglo rasipanje plastičnih čaša za jednokratnu upotrebu tokom trke, svaki trkač mora da se opremi sa gumenim čepom sa minimalnom zapreminom od 15cl.

 

Svaki trkač koji je viđen da baca smeće izvan za to predviđenih mjesta će biti diskfalifikovan.

 

Kante za smeće su obezbijeđene u velikom broju na okrepnoj stanici i moraju se koristiti.

 

OKREPNA STANICA

 

Jedna okrepna stanica, Planinarski dom Motka -10km.

 

Kada napuštaju okrepnu stanicu, sportisti moraju imati dovoljno tečnosti i hrane da dođu do cilja. Moguće je i korištenje planinskih skloništa i prodavnica duž rute, gdje će takmičari moći da kupuju hranu i piće.

 

 

14. MAKSIMALNO VRIJEME ZAVRŠETKA

 

Maksimalno vrijeme da se stigne od starta do cilja je 3 sata.

 

Vremenski limit na 10. kilometru- 2.0 sati.

 

Takmičari koji do mjesta sa označenim vremenskim limitom ne stignu na vrijeme, biće zaustavljeni te im se neće omogućiti nastavak utrke.

 

Medicinsko osoblje koje će biti raspoređeno dužinom staze imati će dozvolu da zaustavi i pregleda takmičare za koje procjeni da nisu sposobni za nastavak utrke. Kako bi se zaštitilo njihovo zdravlje, takmičari moraju slijediti uputstvo medicinskog osoblja, u protivnom, biće trenutno diskvalifikovani.

 

Organizator će osigurati prevoz do cilja za sve učesnike koji odustanu zbog povrede, onima kojima medicinsko osoblje zabrani dalji nastup kao i onima koji probiju vremenski limit. Prevoz do cilja će se vršiti prema planu koordinatora utrke nakon što odustane dovoljno osoba za popunu vozila osim ako situacija ne nalaže hitan transport.

 

Svi takmičari koji odustanu van tačaka s kojih je moguće izvršiti prevoz, dužni su doći do prve naredne kontrolne tačke ili okrepne stanice odakle će vozilom biti transportovani dalje.

 

U slučaju loših meteoroloških uslova i/ili zbog bezbjednosti, organizacija zadržava pravo da zaustavi događaj u toku ili da promijeni vremenske limite.

 

15. POVREDA I REPATRIACIJA

 

Osim povrede, trkač mora napustiti utrku na kontrolnoj tački. Mora upozoriti glavnu osobu na stanici koja će poništiti njegov startni broj.

 

Trkač zadržava svoju nevažeći broj jer je to i dalje njegov prolaz za prevoz, obrok.

 

O repatrijaciji će odlučiti vođa stanice, na osnovu sljedećih opštih pravila:

 

Trkači koji napuste drugu spasilačku ili osvježavajuću stanicu, ali čije stanje zdravlja ne zahtijeva evakuaciju, moraju se vratiti što je prije moguće svojim sredstvima na najbližu tačku repatrijacije.

 

Što se tiče osvježavajućih ili spasilačkih mjesta dostupnih automobilima ili pogonom na sva četiri točka.

 

Tokom zatvaranja stanice, organizacija može, u mjeri raspoloživih sredstava, repatrirati trkače koji su odustali i još uvijek prisutni na stanici.

 

U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova koji opravdavaju djelimično ili potpuno zatvaranje utrke, organizacija osigurava repatrijaciju što je prije moguće od trkača koji su se povukli.

 

U slučaju napuštanja prije kontrolne tačke, neophodno se vratiti na prethodnu kontrolnu tačku i obavijestiti vođu stanice o napuštanju.

 

Ako tokom tog povratka trkač sretne čistače, oni su ti koji poništavaju njegov broj. Tada trkač više nije pod kontrolom organizacije.

 

 

16. MARKACIJE

 

Za bolji vid, markacije imaju dio bijelog reflektujućeg materijala koji će biti lako vidljiv.

PAŽNJA: ako više ne možete da vidite markacije, vratite se nazad!

 

Poštujući životnu sredinu, na stazama se neće koristiti farba, samo na asfaltiranim putevima.

 

Neophodno je da pratite stazu sa markacijom bez uzimanja prečica

 

17. CILJ

 

Kada završite sa trkom u određenom vremenskom roku, dobit ćete finišersku medalju.

 

18. DISKVALIFIKACIJA

 

Takmičar će biti diskvalifikovan uz poništavanje startnog broja ukoliko:

  • ne prođe kroz jednu od kontrolnih tačaka;

  • koristi prečice;

  • baca smeće dužinom staze tokom trke;

  • ne pomogne takmičaru u nevolji;

  • vrijeđa ili prijeti osoblju/volonterima;

  • koristi prevozno sredstvo tokom trke;

  • odbije pregled od strane medicinskog osoblja na stazi;

  • odbije provjeru obavezne opreme od strane akreditovanog osoblja na stazi;

  • nema kompletnu propisanu upremu.

Kazna će se primijeniti na licu mjesta.

 

19. ŽALBE

 

Svi prigovori moraju biti pisani i upućeni direktoru utrke u roku od dva sata od dolaska dotičnog trkača.

 

 

20. POROTA

 

Porota se sastoji od relevantnih ljudi odabranih za svoje nadležnosti od strane direktora utrke.

 

Porota je ovlašćena da donese odluku u vremenu kompatibilnom okviru imperativa utrke o svim prigovorima koji su podneseni tokom događaja. Odluke će biti bez žalbe.

 

 

21. MODIFIKACIJE STAZE ILI VREMENSKIH BARIJERA; OTKAZIVANJE UTRKE

 

Organizacija zadržava pravo da u svakom trenutku modifikuje rutu i pozicioniranje tačaka spašavanja i osvježavanja, bez upozorenja.

 

U slučaju nepovoljnih vremenskih uslova (velike količine kiše ili snijega na nadmorskoj visini, veliki rizik od oluja …), početak se može odložiti samo za najviše nekoliko sati, nakon čega se utrka otkazuje.

 

U slučaju loših meteoroloških uslova i zbog bezbijednosti, organizacija zadržava pravo da zaustavi događaj u toku ili da promijeni vremenske prepreke.

 

22. ŽIVOTNA SREDINA

 

Utrka će se dijelom održati u zaštićenom prirodnom parku sa prirodnim eko​sistemom. Od učesnika je stoga potrebno da u potpunosti poštuju životnu sredinu, posebno ne bacajući smeće, branjem cvijeća ili uznemiravanjem divljih životinja. Svako ko na stazi baci smeće biće diskvalifikovan sa utrke. Da bi se smanjio loš uticaj na životnu sredinu, sportistima NISU date plastične čaše na okrepnim stanicama. Svaki sportista mora da nosi svoju čašu za piće ili bočicu za vodu, koja se može dopuniti na okrepnoj stanici.

 

 

23. PRAVA KORIŠTENJA MULTIMEDIJALNOG SADRŽAJA

 

Prilikom registracije na utrku, takmičar sva prava u vezi sa korištenjem digitalnog zapisa koji prikazuje takmičara (fotografije, video materijal i ostalo), prenosi na organizatora utrke.

 

24. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

 

Prijavom na utrku, takmičar oslobađa organizatora bilo kakve odgovornosti, bilo građanske ili kaznene, za štetu osobama i/ili njihovoj imovini uzrokovanu djelovanjem takmičara.

 

U cilju zaštite okoliša organizator neće štampati obrazac za oslobađanje organizatora od odgovornosti.

 

PAŽNJA: obavezno preuzmite i popunite obrazac i potpisanog da dostavite kod preuzimanja startnog paketa.

 

Obrazac možete preuzeti ovdje: Download

 

 

25. KONTAKT

 

Kontakt organizatora:

telefon: +38761975036

e-mail: info@pdskakavac.ba

 

Valter Trail Logo .png
bottom of page